Thursday, July 23, 2009

Woonverslag maandag 8 t/m zondag 21 juni 2009

Maandag had ik een colonoscopie bij de internist. Ik was zondag begonnen met 'schonen' (je moet dan 6 liter vies spul drinken en mag verder niks eten). Ook deze keer hadden ze moeite om een goede ader te vinden voor het infuus. Maar de internist en de assistent waren heel aardig en ik voelde me erg op mijn gemak. Ik heb het onderzoek vrij bewust meegemaakt, want hij heeft me maar een lichte verdoving gegeven. Mijn darmen zagen er goed uit! Hier en daar wat littteken weefsel, maar verder behoorlijk 'schoon' voor een Crohn-darm :-)

Na het onderzoek was ik toch wel erg moe (van de lichte narcose) en heb ik veel geslapen. Ook dinsdag middag ben ik thuis gebleven. Nicole logeerde hier van dinsdag tot en met donderdag en dat was erg gezellig.

Woensdag morgen moest Max weer naar de tandarts. Hij moest deze maand 3x ('kassa') in verband met een lastige kies en een eventuele beugel. 's Middags hadden we een studiedag. Max kon bij een vriendje spelen. Hier zie je Max met een welverdiend ijsje (zo'n ijsje als dit krijgt hij een keer per half jaar, dus hij kijkt terecht 'blij').













Maandag 15 juni zijn Max en ik alle twee naar de kapper geweest. Max wil zijn haar per se lang laten groeien. Hij wilde ook graag een plukje rood en zwart. Hij mocht dit alles van mij, voor een keer.

Deze week zijn we in de ban van Jos zijn nieuwe motor. We maken af en toe ritjes. Het is heerlijk om achterop te zitten.. en niets anders te kunnen doen dan je gedachten laten gaan :-).


Vrijdag middag hadden we een picknick van Google. Het was prut weer, maar met de juiste mensen (en genoeg wijn :-)) werd het toch nog een geslaagd feest.

Zaterdag was er een zomerfeest op school. Onze klas geeft een presentatie trommelen (zelfgemaakte trommels) en we limbo dansen. Natuurlijk moeten de ouders ook even. Max zijn klas zing het lied 'In the Jungle'.

No comments: