Thursday, July 23, 2009

Woonverslag maandag 2 juni t/m zondag 7 juni 2009

Dinsdag avond vierden we Jos zijn verjaardag. Ik had wat mensen uitgenodigd bij Tres Kilo en dat was gezellig. Op de eerste foto zie je (vlnr) Eric, Jos en Libby (mijn vriendin).


Op de tweede foto zie je (vlnr) een stukje van Nik, Hugo, Pim en Leonardo (Bubble). Bubble is een Googler uit Brazilië. Hij verhuist in het najaar naar Zürich. Hij was ook in India (mocht je hem herkennen van foto's).

Na het eten gingen we met een aantal luitjes naar Mascotte. Daar heeft Bubble gezongen. Donderdag gezellig geborreld met Tanisha. Even lekker spuien over school, maar ook over andere zaken :-). Hier nog een foto van Jos en mij.

Vrijdag had ik me opgegeven voor een kookcursus met wat andere Spooglers. Heb ik toevallig wel leren pasta maken! Zaterdag had Max zijn eerste squash les. Na de squash les gingen we naar de stad, waar de EuroPride in volle gang was. Jos liep mee met de Google praalwagen (zie foto). Daarna hebben we Ellie mee naar huis genomen, want die bleef logeren.










Zondag hadden we een bookclub meeting. We spraken weer in het park af voor een picknick. Het was tevens de laatste boeken club voor Lisa, want zij is weer naar Engeland verhuisd met Ellie.

No comments: