Thursday, July 23, 2009

Woonverslag maandag 22 t/m dinsdag 30 juni 2009

De laatste weken zijn hectisch. Naast de oudergesprekken moeten er nu ook nog verslagen worden geschreven, een schoolreisje, een ouderavond voor nieuwe ouders, een picknick voor de klas...

(in verband met alle kinderen die weggaan) en nog veel meer georganiseerd worden. Max is echt super lief en weet zich iedere keer weer te vermaken als hij op me moet wachten.












Max ging deze week op schoolkamp! Samen hebben we zijn koffer ingepakt, zijn kleren van naam voorzien en alles zorgvuldig besproken. En mams was helemaal niet gespannen.... NEEEE :-S (Hier komt nog de naam + link te staan van het stro hotel waar ze overnacht hebben).

Woensdag gingen Jos en ik kijken naar een motor voor mij. Uiteindelijk zien we deze motor. Het is liefde op het eerste gezicht. Het is een niet al te zware (125 KW) Honda en hij zit goed (want meer dan dat kan en mag ik niet) :-).

Vrijdag gingen we met de klas op schoolreisje. We gingen naar Baden, naar het Historisch Museum. De kinderen waren zo lief in het museum. Ze gedroegen zich voorbeeldig!

Ik heb heel veel leuke foto's gemaakt van de kinderen, maar ik ben altijd een beetje voorzichtig met het publiceren ervan. Daarom hier een foto van het gebouw waar ze iets met theater deden (het rode gebouw).

Na het schoolreisje is ook Max teruggekeerd van zijn schoolkamp. Hij is helemaal gebroken en er zit OVERAL stro! Hij was zogenaamd niet moe, maar gaat tenslotte wel even liggen, omdat het van mij moest. Vlieg kroop er heerlijk bij en hij was snel vertrokken (naar dromenland). Zaterdag ochtend komt Andrea aan in Zürich.

Zaterdag middag vier ik mijn verjaardag met een aantal van mijn liefste vriendjes en vriendinnetjes in Zürich (en mijn moeder). Vlnr: France, Andrea, Annika, Florence, Monica, ik en Marie. Markus kwam later.

Libby, Liz en Lisa konden er helaas niet bij zijn. Op mijn verjaardag zelf moest ik eerst zelf naar de tandarts. 's Middags moet Max naar de tandarts. Andrea en ik hadden een gezellige lunch in Hiltl. Fijn om mijn moeder bij me te hebben! Helaas vertrok ze dinsdag weer.

No comments: