Thursday, July 23, 2009

Reisverslag maandag 18 t/m zondag 24 mei 2009

Deze week vloog voorbij want ik hoefde maar anderhalve dag te werken (dinsdag en woensdag). Dinsdag hebben Max en ik met Florence en Leo pizza gegeten in een restaurant. Woensdag reden Max en ik na schooltijd naar Nederland.













Donderdag hebben Kristine en ik een mooie wandeling gemaakt. Er was veel te zien en te horen (vogels). Na de wandeling lunchten we in restaurant De Colonie. Fijn om weer bij te kletsen met Kristine!

's Middags reed ik naar Lieshout. Astrid, Frans en ik hebben bij ons 'stam' restaurant heerlijk gegeten. Ik mocht logeren bij Astrid, want de volgende dag had ik met Katelijn afgesproken in Tilburg. Het was erg gezellig en ik heb heerlijk geslapen.

Vrijdag zag ik eerst Katelijn en Sofie. Katelijn en ik kennen elkaar al erg lang, en ondanks dat we elkaar niet iedere week zien, is het toch altijd weer fijn om af te speken en te kletsen. Haar dochter Sofie was zo groot geworden, wat een enorm lief en leuk meisje! Een dochter om reuze trots op te zijn!

's Avonds haalde ik Inge op. We reden naar Amsterdam, waar we uit eten zijn geweest en naar de bios gegaan zijn. Inge is echt een schat en het is altijd super fijn om met haar af te spreken. Ik heb Agnes en Huub deze dagen ook nog twee keer gezien, dat is een soort van thuiskomen.



Zaterdag heb ik met Andrea (mijn moeder) gewinkeld in de Jordaan. Omdat ik met de auto naar Nederland gekomen was, kon ik lekker veel kopen! Ook meteen weer wat boeken voor Max gekocht, hij leest 1 a 2 boeken per maand!

Zaterdag avond heb ik met mijn twee lieve vriendinnetjes afgesproken. Heerlijk bijkletsen, wijn drinken, roddelen en nog veeeel meer.












Daarna zijn Roos en ik nog naar het Rock and Blues festival (toch?) in Hilversum geweest. Er was een leuke band aan het spelen. Ik mocht bij Roos logeren, zodat ik de volgende dag Max kon oppikken in Hilversum.

Zondag zijn Max en ik nog op bezoek geweest bij Ellen en Robert (en Floris & Anne). Alsof de kinderen elkaar gisteren nog gesproken hadden... zo veel plezier hadden ze direct weer samen!


Daarna reden Max en ik weer terug naar Zwitserland, naar huis. En Zürich voelt ook echt als 'thuis'. Maar het is altijd fijn om naar Nederland te komen en mijn dierbare vriendjes en vriendinnetjes (en familie) weer te zien!

No comments: