Monday, April 06, 2009

Reisverslag maandag 16 t/m maandag 23 maart 2009

Doordat ik niet zo goed mijn blog bijhoud, vergeet ik nog al eens wat ik allemaal gedaan heb. Dat is een nadeel, maar gelukkig valt er nog genoeg te vertellen over wat ik me nog wel allemaal kan herinneren :-).

Donderdag hebben we bij Florence en Leo gegeten. Zij zijn net verhuisd en ik kon hun huis niet vinden. Na een half uur dwalen door een klein dorp, lukte het me om hun huis te vinden. Ik heb pannenkoeken gebakken en de jongens (Max en Leo) hebben een film gekeken.

Vrijdag had ik eigenlijk een studiedag, maar ik heb vrij gekregen omdat we naar Nederland gingen voor het Marillion weekend. Dat hadden we vorig jaar al geboekt en dat event is iedere 2 jaar.


Vlieg (onze kat) ging met ons mee. Hij blijft rustig in zijn mandje zitten, maar vindt het ook fijn om op je schoot te zitten en naar buiten te kijken. In Apeldoorn aangekomen, hebben we eerst kibbeling gegeten. Heerlijk!

Daarna hebben we Merel opgehaald en zijn we gelijk doorgereden naar Port Zélande. Daar was het Marillion weekend. We deelden een huis met Paul, Julie (hun zoon Jaimy - 11) en nog een lief stel met hun dochter.

De concerten waren in deze tent. Hier is het nog rustig, maar 's avonds kwamen er nog meer mensen.

Achterin was een tribune, waar je kon zitten. De eerste twee avonden stonden we redelijk vooraan, maar de laatste avond hebben we achterin gezeten en dat was best relaxed.


Max was ook voor het eerst mee en dat was reuze spannend! Hij heeft het twee dagen volgehouden. Zondag middag heeft zijn vader hem opgehaald en daar is hij tot maandag gebleven.


De concerten waren echt heel mooi, het was weer geweldig. Het was ook heel fijn om onze Engelse vrienden weer te zien. We hebben ze leren kennen tijdens het Marillion weekend in 2005.


Een ander hoogtepunt van het weekend was toch wel het tafelvoetbal! Ik bleek er best goed in te zijn en versloeg iedereen! Hier zie je het Paul opnemen tegen Merel. Het was trouwens ook erg leuk dat Merel mee was.

Maandag hebben we Merel weer thuis gebracht en zijn we terug naar Zürich gereden. Jos hebben we voor een ander event in Frankfurt afgezet. Het was een heel fijn en gezellig weekend!

1 comment:

Maartje Niekel said...

Woa, Marillion in Port Zélande? klinkt gelijk al minder ruig, zo tussen het Center Parcs publiek. ;-)