Monday, April 06, 2009

Reisverslag maandag 9 t/m zondag 15 maart 2009

Deze week stond in het teken van school. Ik had een oudergesprek, een ouderavond. Mijn praktikant deed praktijkexamen. Mijn Duitse collega moest observeren, de rest van de klas was mijn verantwoording.

Zondag middag was het mijn beurt om de boekenclub te hosten. Een van mijn vriendinnen was jarig geweest, dus zorgden we voor taart en slingers. Ook had ik voor verse chroissantjes en sju gezorgd.

Deze foto is nog van het weekend dat Nicole hier op bezoek was. We waren toen met wat vriendinnen uit eten in een Italiaans restaurant, waar de pasta heerlijk is.


Maar de salade (volgens Libby en mij) verschrikkelijk. We aten allemaal pasta :-). Van links onder naar rechts onder: Juana, France, Liz, ik, Libby, Nicole, Marina.

No comments: