Saturday, February 14, 2009

Woonverslag maandag 26 t/m 2 feb 2009

Deze week stond in het teken van oudergesprekken. Alle gesprekken zijn eigenlijk super goed gegaan. De kinderen gaan graag naar school en hebben het naar hun zin bij ons in de klas. Ik denk dat Alexandra en ik ook steeds beter samen werken. Woensdag hebben we bij een ex-collega van Jos gegeten. Wat een aardige mensen, het was erg gezellig en het werd laat.

Vrijdag kwam Andrea weer naar Zürich, dat is altijd een feest! Dit keer betekende het dat Jos en ik een weekend samen op pad konden. Jos kwam met het idee om naar Interlaken te gaan. Ik had zaterdag eerst nog een open dag op school, maar 's middags zijn we naar Interlaken gereden. Daar hadden we een heel leuk familie hotel.












We zijn 's avonds uit eten geweest. Zaterdag zijn we naar Jungfrau geweest. Met de trein helemaal naar de top! De lucht was heel eijl en het voelde alsof je mega bloedarmoede had..


Al begrijp ik dat dit niet voor iedereen voor te stellen is. Ik had het in ieder geval benauwd en voelde me heel moe. We zijn ook nog naar een 'ijspaleis' geweest.












's Avonds zijn we weer uit eten geweest en zondag hebben we een leuke route terug naar huis genomen. Wat een prachtig land is Zwitserland toch! Maandag hebben mijn moeder en ik Zürich nog onveilig gemaakt.

Max en Andrea hebben ook een heel fijn weekend gehad. Ze zijn zaterdag naar een musical geweest en hebben het gezellig gehad.

No comments: