Saturday, January 24, 2009

Woonverslag maandag 19 t/m 25 januari 2009

Deze week was druk! Niet alleen hadden we de eerste oudergesprekken, we moesten ook nog eens 18 verslagen schrijven. Nu ik dit schrijf, zijn alle verslagen met de kinderen mee naar huis, en is alles achter de rug.

Maar het was een grote klus (en niet te vergelijken met de verslagen die ik in NL moest schrijven). Oja, dit is Jos 's ochtends op de fiets (ik ben niet zo'n held in het fotograferen van een bewegend object).

Vrijdag kwam Nicole aan. Haar man Mike werkte voor Google, maar zij zijn eind vorig jaar terug naar de USA verhuisd. Nicole is een lieve vriendin van me en ik mis haar best. Van vrijdag tot en met dinsdag logeerde Nicole bij ons.

Ze had haar 5 maanden oude zoontje Frazer meegenomen. Vrijdag avond zijn we naar Pur Pur geweest. We (Nicole, Claudia, Annika, India, Liz, France, Juana en ik) hebben het leuk gehad! Na Pur Pur zijn we naar huis gegaan.

Daar was Jos met wat collega's een film aan het kijken. We hebben nog wat afleveringen van Bottum gekeken. Zondag zijn Nicole en ik samen uit eten geweest. Het was een druk, maar reuze gezellig weekend!

No comments: