Saturday, February 14, 2009

Woonverslag maandag 2 t/m 8 feb 2009

Dit was weer een drukke week! Weer had ik bijna iedere dag oudergesprekken. Ieder gesprek duurde op zijn minst 45 minuten. Deze week hebben Alexandra en ik ook veel verslagen ingevuld.


Hier zie je een slinger die de kinderen gemaakt hebben met onze twee assistentes. Na de vakantie zijn we begonnen met het thema 'community'.

We hebben gesproken over de verschillende vormen van stad, dorp, en wat je allemaal ziet in een stad (beroepen, winkels, maar ook; wie hebben elkaar nodig in een community).


Ik ben met de kinderen naar buiten geweest en we hebben een map getekend van de buurt (zie foto). Ook hebben de kinderen een eigen huis gebouwd met de vormen van de 'solid shapes' (= blauwe figuren?).

Natuurlijk schrijven de kinderen er ook bij wat ze gedaan hebben.

Zaterdag ochtend bracht ik Max naar het vliegveld. Daar hebben we leuke en gekke foto's van onszelf gemaakt. Hier zie je er een. Max heeft een heerlijke week gehad bij (eerst) Andrea en Vincent en toen zijn lieve papa.












Jos en ik hebben een heerlijk weekend samen gehad. We zijn naar de Ierse pub geweest, zijn uit eten geweest en hebben gepoold. En nu heb ik twee weken vakantie!

No comments: