Saturday, February 14, 2009

Woonverslag maandag 9 t/m zaterdag 14 februari 2009

Deze week had ik eindelijk vakantie. Ik dacht er eerst aan om naar NL te gaan, maar bedacht me dat ik hier ook nog veel dingen wilde doen en veel mensen wilde zien. Dus koos ik er voor om in Zurich te blijven.

Ik kom snel naar NL, ik ben zelfs al naar tickets aan het kijken!

Maandag heb ik heerlijk uitgeslapen. Ik had om 12:00 met Annika afgesproken. We hebben eerst geluncht bij The Spice Gourmet. Een hartstikke leuk restaurantje. We hadden het gevoel in een knusse eetkamer te lunchen en de bediening was erg prettig. Daarna hebben we langs het meer gewandeld en zijn we wat winkels in gedoken. Ik heb mezelf verwend met twee tassen vol met boeken.


Daarna hebben we thee gedronken in Hiltl. Daar was Annika mijn telefoon aan het bewonderen waarop ze zei; 'jammer, er zit alleen geen spiegeltje op'. Waarop ik natuurlijk zei: 'jawel hoor, kijk maar, hier'.. KLIK. :-D

Eind van de middag had ik met Laura afgesproken. We hebben heerlijk gegeten bij Papa Joe's en heel veel (!) gekletst. Daarna zijn we naar de film; 'The curious case of Benjamin Button' geweest.


Als je hem nog niet gezien hebt, het is een echte aanrader!

Dinsdag ochtend stond ik vroeg op om met Jos mee te gaan naar het vliegveld. Daar wachtte hij professoren op van universiteiten, die bij Google op bezoek kwamen. Het was een grappig idee, om op onbekende mensen te wachten, met zo'n bordje in je handen.



's Middags kwam Libby met haar twee kinderen bij me lunchen. Ik heb lekker broodjes hamburger gemaakt en de kinderen hebben zich vermaakt met de Wii, terwijl Libby en ik hebben zitten kletsen.

's Avonds had ik met Tanisha (Engelse leerkracht bij mij op school) afgesproken. We hebben de hele avond in Andorra gezeten. De website doet het niet van die bar, maar het is een heel leuke bar met jazzy muziek.

Woensdag middag ben ik toch even naar school gegaan, maar niet lang gebleven. Ik merk dat ik steeds beter word in het ontspannen en dat heeft ook een positieve invloed op mijn werk. Eind van de middag ging ik naar Children First (mijn vorige baan) en Amy en ik besloten een wijntje te drinken.

's Avonds ben ik uit eten geweest met Hugo en dat was erg gezellig en interessant. Hugo werkt ook bij Google en ik kan fijn met hem praten over veel dingen die me interesseren. Donderdag middag heb ik koffie gedronken met Monica. Monica is mijn oude baas van Children Firts. Donderdag avond kwam Max terug. (Een foto van mijn huis).

Vrijdag middag reden Max en ik naar Flumserberg. Want, ze hadden mijn portemonee terug gevonden! Hoe is het mogelijk, met alles er nog in! Dat scheelt een nieuw rijbewijs aanvragen. Ik kreeg een standje en moest 5 chf betalen. 's Avonds heb ik geborreld met Markus. Na het borrelen met Markus, heb ik nog iets met Hugo gedronken (en gegeten - heerlijk, een Mac die tot laat open is).

En zaterdag reden we naar Torgon!

No comments: