Thursday, December 18, 2008

Woonverslag maandag 1 t/m 7 december 2008

Maandag had ik weer met Marie in Zug afgesproken in onze Starbucks! 's Middags had Max weer musicalles (de laatste maandag voor de voorstelling!). Max heeft een nieuwe vriend gamaakt; Alex. Hij is ook 9 jaar en woont in Zürich. Hopelijk houden we contact nadat de musicallessen afgelopen zijn.

Dinsdag hebben Max en ik met Annika gegeten. Annika is een hele lieve vriendin, maar doordat we alle twee druk waren, hadden we elkaar al een poosje niet gezien. Ook deze week had ik weer twee oudergesprekken (het houdt niet op!).

Vrijdag was een bijzondere dag; Jos speelde Samichlaus (de Zwitserse Sinterklaas) op onze school en Andrea kwam op bezoek! Jos heeft 3 klassen bezocht en het was een succes. De kinderen waren onder de indruk, maar de oudsten wisten wel dat hij niet 'echt' was. Of, zoals een jongen uit mijn klas zei; 'Ik weet dat Sinterklaas veel hulp sinten heeft, dus dit is niet de echte' :-).












Er was ook een kind dat dacht dat het mijn vader was (omdat Andrea er ook was). 's Avonds had Max generale en zijn Andrea en ik samen uit eten geweest. Zaterdag had Max de eerste voorstelling(en)! Een om 14:30, en om 16:30 de tweede.












We hebben de eerste voorstelling niet gekeken, maar de tweede wel. Na de voorstelling hebben we gegeten bij Papa Joe.












Zondag hebben we ook de tweede voorstelling gezien. Max heeft het heel goed gedaan en we zijn enorm trots op hem!

1 comment:

Marie said...

Super fotos meid! Wat lijk jij veel op je mamaatje zeg! En inderdaad, het was erg gezellig je in Zug te zien, en ook vorige week zaterdag was het GE-WEL-DIG met jullie op Flumserberg! Dat doen we vaker!
Dikke knuffel,
Marie xxx