Wednesday, April 08, 2009

Reisverslag maandag 30 maart t/m zondag 5 april 2009

Maandag heb ik met Jos de printer weggebracht. Deze week heb ik rupsen geknutseld (van halve beschilderde eierdozen) en hebben we waterkers gezaaid. De kinderen waren erg enthousiast.

Het leuke is dat je na een dag al resultaat ziet. Deze week kwamen Louis en Aaron spelen op woensdag. Het zijn twee broers die in Max zijn klas zitten. Max heeft al aardig wat vrienden en dat geeft me een heel goed gevoel.

Het loopt nog niet helemaal perfect in de bovenbouw, maar hij wordt genoeg uitgedaagd en heeft het naar zijn zin. Op de foto hier boven probeert Max wat uit te leggen aan de jongens :-).

Zaterdag spraken we af met Maartje en Chris (en hun 3 jongens; Pim, Bas en Tom). De kinderen hebben eerst twee uur in de speeltuin bovenop de Uetliberg gespeeld. Daarna zijn we naar beneden gelopen.


Onderweg hebben we nog schatgezocht (en gevonden!). Bij Triemli kwam Jos ons tegemoet met de tram en zijn we met zijn 7-en naar Nooba in Zürich gegaan, alwaar we heerlijk gegeten hebben.


Daarna nog een Mövenpick ijsje om de dag af te sluiten. Het was een heerlijke dag! Zeker voor herhaling vatbaar (en dan kopieer ik weer gewoon de tekst van Maartje haar blog). :-P

Zondag hebben we heerlijk met d ekap open door Zürich gereden en nog een stukje gewandeld. Er was een kunstmarkt in de stad en een van de Spooglers showde daar haar zelfgemaakte sieraden.


Libby was er ook met de kids. We hebben buiten in de zon gezeten en de kinderen hebben leuk gespeeld. Het weer wordt steeds beter en ik merk dat het me heel erg goed doet! Nog een week en dan gaan we naar India!

1 comment:

Maartje Niekel said...

Tsss, volgende keer moet ik copyrights op mijn blog zetten! ;-) Maar, je bent druk bezig geweest. Vakantie zeker? :-P