Monday, May 25, 2009

Reisverslag Dinsdag 21 t/m zondag 26 april 2009

Dinsdag avond kwam ik terug uit India. En zoals jullie weten, kan ik soms niet zo goed stil zitten. Ik had 's avonds een afspraak met een paar mensen (Googlers, Spooglers). We zijn eerst uit eten geweest in de Outback Lodge.

Vervolgens zijn we naar Mascotte geweest. Een kareoke tent, met rock muziek. Echt enorm leuk. De band speelt nummers, en je kan je opgeven om te zingen. Ashish (zie foto) heeft gezongen.

Woensdag middag kwam Max terug uit NL. We zijn uit eten geweest met Amy. Amy werkt bij Children First (de preschool waar ik gewerkt heb). We hebben lekker schnitzel en patat gegeten en bijgekletst met Amy.

Donderdag en vrijdag heb ik 's ochtends op school gewerkt. Alexandra (mijn Duitse collega) en ik hebben van alles opgeruimd en voorbereid. Vrijdag moest ik naar de internist. We hebben besloten dat het weer eens tijd wordt voor een coloscopy. Een niet zo'n fijn onderzoek, maar het is wel goed dat ze mijn ziekte van Crohn zo goed in de gaten houden.

Zaterdag middag zijn Max en ik op pad geweest met Lisa en Ellie. We zijn naar Park Im Grüene geweest. De kinderen hebben heerlijk kunnen spelen en wij hebben uitvoerig gekletst. Lisa gaat deze zomer weer terug naar de UK, omdat haar relatie over is met haar Googler. Ik zal haar enorm missen, het is de tweede lieve vriendin die terug gaat. 's Avonds hebben Max en ik bij Annika en Hannu sushi gegeten en film gekeken. Dat was erg gezellig!











Zondag middag had ik de bijeenkomst van de boekenclub. We spraken bij de Starbucks af en hebben daarna in het park aan het meer gepicknickt. Erg gezellig en heerlijk weer!

Zondag avond hebben we Jos van het vliegveld opgehaald. Het was een heerlijke vakantie, we hebben allemaal genoten!

No comments: